html
According to the conditional comment this is not IE

speaker pioneer

 

system pioneer


اطلاعات جامع خودرو گرند کار | حتما سر بزنید

در کمتر از 72 ساعت اینده

با سایت جدید 

در خدمت خواهیم بود

speaker pioneer

مقاومت داخلی بوبین: 4Ω

قدرت بوبین: 350W

pioneer2010.loxblog.com


اطلاعات جامع خودرو گرند کار | حتما سر بزنید

 توجه : جهت ارسال کامنت نیازی به پر کردن فیلد های ایمیل و وبسایت ضروری نیست تنها ذکر نام و متن مورد نظر به همراه وارد

کردن صحیح اعداد تصویر کافی است موفق باشید 

نظرات شما عزیزان:

reza_125
ساعت14:09---2 تير 1394
سلام
داداش من می خوام یه جفت اسپیکر با بیس بالا نصب کنم که از 6975 بیس بالایی داشته باشه ولی اطلاعات کافی ندارم .اگه میشه راهنمایی کنید.
باتشکر
پاسخ:سلام عرضم به خدمت که به نظر من شما از سابووفر استفاده کنید بهتر از اینکه به فکر بیس گرفتن از اسپیکر باشید چون شما با دادن بیس زیاد به اسپیکر باعث می شوید که تیوتر های اسپیکر نیم سوز بشن و تریبل خوبی نداشته باشن یعنی صدای های ریز در سیستم اجرا نمیشه به همین علت لذت کافی از سیستم رو نخواهید داشت حالا چون شما میگید که اسپیکر معرفی کنم اشکالی نداره معرفی میکنم صونی 2015 استفاده فرمایید مدل XS-N6950 هم امپلی خور هستش و هم کیفیت صدای خوبی داری بیس هم که بگی محشره یعنی واقعا بیس محشری داره بازم اگه نیاز به راهنمایی داشتی بگو تا کمکت کنم


reza_125
ساعت14:04---2 تير 1394
سلام داداش
داداش من می خوام یه جفت اسپیکر همراه آمپلی نصب کنم که بیس بالایی از 6975 داشته باشه .موندم الان چی نصب کنم که بیس بالایی داشته باشه .ممنون میشم اگه راهنمایی کنید .
باتشکر

پاسخ:سلام عرضم به خدمت که به نظر من شما از سابووفر استفاده کنید بهتر از اینکه به فکر بیس گرفتن از اسپیکر باشید چون شما با دادن بیس زیاد به اسپیکر باعث می شوید که تیوتر های اسپیکر نیم سوز بشن و تریبل خوبی نداشته باشن یعنی صدای های ریز در سیستم اجرا نمیشه به همین علت لذت کافی از سیستم رو نخواهید داشت حالا چون شما میگید که اسپیکر معرفی کنم اشکالی نداره معرفی میکنم صونی 2015 استفاده فرمایید مدل XS-N6950 هم امپلی خور هستش و هم کیفیت صدای خوبی داری بیس هم که بگی محشره یعنی واقعا بیس محشری داره بازم اگه نیاز به راهنمایی داشتی بگو تا کمکت کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







<-CategoryImageUrl->

ورود اعضا
نام کاربری:
رمز عبور:
عضویت در وبسایت پایونر
محل نمایش تبلیغات شما

موضوعات
 
 



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 284
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 1185
بازدید کل : 128871
تعداد مطالب : 469
تعداد نظرات : 332
تعداد آنلاین : 1


هاست